Edina Pličanić: S Anom Karenjinom sam se potpuno ostvarila kao umjetnica
Edina Pličanić, nacionalna prvakinja Baleta Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu i najpopularnija hrvatska balerina unatrag dvadeset godina, u elegantnom interijeru foajea matične kuće, u ležernom razgovoru s našim Borisom Homovcem, otkriva kako se snašla nakon povratka na matičnu scenu, nakon duljeg izbivanja zbog majčinstva, te ističe da je danas na vrhuncu profesionalne i životne zrelosti, prisjećajući se svojih najvećih uspjeha u klasičnom baletu.
Komentirala je i kroničan nedostatak mladih plesača zbog predrasuda koje ne jenjavaju u našem društvu ni nakon pedesetak godina. Osim toga, Edina Pličanić progovorila je i o problemima u matičnom ansamblu, u kojem plesači u četrdesetim i pedesetim godinama ne moraju u mirovinu, zaštićeni lošim zakonom. Prisjetila se i velikih plesnih imena zagrebačkog Baleta – Vesne Butorac i Miljenka Vikića, te svoje sjajne suradnje s Milkom Šparemblekom i Dinkom Bogdanićem, koji su prepoznali njezin talent i dali joj prave prilike. Otkrila je i kako će reagirati ako njen petogodišnji sin Zenon krene majčinim stopama u karijeri te koji bi joj bili novi kreativni izazovi nakon što zauvijek siđe s baletne pozornice.
Ekskluzivan razgovor možete pogledati u nastavku:
Autor: Žana